Toyota slaví úspěchy
Japonská automobilka Toyota slaví úspěchy s prodejem svých hybridů, který neustále roste. Vizí do příštích dvou let se stalo představení dalších 18 hybridních vozů.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Toyotě se podařilo prodat pět milionů hybridů za 16 let. Vše začalo roku 1997, kdy na silnice vyjela vůbec první generace Toyoty Prius. Už v té době prý lidé od Toyoty chtěli stvořit auto pro jedenadvacáté století s cílem co nejvíce ochránit životní prostředí. Což se také povedlo.
V té době se kombinace spalovacího motoru s elektromotorem moc nenosila, respektive vůbec, takže inženýři Toyoty před sebou měli nelehký úkol. Ale podařilo se, momentálně Toyota po celém světě prodává na 19 různých hybridů, přičemž jejichž řady by mělo do prosince 2015 rozšířit 18 úplně nových modelů. Automobilka navíc vypočítala, že všechny prodané hybridy naší planetě ušetřily 34 milionů tun CO2.
Závěrem se sluší připomenout, že Toyota loňský rok zvýšila své prodeje o 23 % a s prodanými 9,75 miliony vozy se vrátila na přední příčku co do celosvětově prodaných aut. Vystřídala tak v čele americký koncern GM, který loni prodal "jen" 9,3 milionu aut.