Nový Auris byl představen netradičně
Japonský trh obohatil nový model Toyota Auris. Automobilka zvolila netradiční propagaci. Do série spotů obsadila devatenáctiletého Stava Strashkeho. Muž v reklamě vystupuje jako modelka. Společnost chtěla přilákat co největší pozornost, což se jí povedlo.
Hledáte nejlevnější povinné ručení pro váš vůz? Využijte Srovnávač pojištění vozidel a ušetřete. Po zadání několika parametrů si můžete vybrat z nabídky více než deseti pojišťoven.
Stav Strashko pochází z Ukrajiny a vyrůstal v Izraeli. Ve spotu vystupuje jako exotický transsexuál, který má za úkol představit novou Toyotu Auris. Vůz je tu ale pouze jako rekvizita, která má upozornit na skutečnost, že je Toyota sponzorem uměleckého a hudebního festivalu Daikanyama Art Street (DAS) pořádaného v Tokiu od 20. do 26. srpna.
Za volantem Aurisu je Avu-chan devatenáctiletý transsexuál afro-amerického a japonského původu, který je zpěvákem japonské glamrockovém kapely Ziyoou-vachi. Lidé byli překvapeni, jakou automobilka zvolila.